Wygrać konkurs lubi każdy, bo kto nie lubi czuć się najlepszym? Jeżeli celem jest nagrodzenie szczególnie wyróżniających się swoim zaangażowaniem i dobrą pracą Pracowników, a być może zmotywowanie ich super nagrodą do jeszcze lepszych wyników, to ta forma Akcji Marketingowej będzie najlepsza. Pomoże zwiększyć zyski, pozbyć się lub osłabić konkurencję, zintegrować zespół i poprawić swój wizerunek jako pracodawcy. Połowa sukcesu to wybór odpowiedniej nagrody. Jesteśmy po to, aby pomóc osiągnąć zamierzony cel.
Nagrody cieszące się największym wzięciem.
- Posiadamy szeroki wachlarz standardowych i niestandardowych nagród. Najbardziej popularne i cieszące się dużym uznaniem to:
- bony Sodexo,
- kody Euronet,
- vouchery elektroniczne np. Allegro
- kody BLIK
Istnieje możliwość skorzystania z Katalogu Nagród (zintegrowanego z Platformą Akcji Marketingowych (-więcej informacji pod adresem www….. ) z gromadzeniem punktów wymienianych na nagrody lub przeprowadzimy wybór dostawcy preferowanych nagród. Katalog Nagród oferuje wybór spośród 350 nagród oraz 100 voucherów różnego przeznaczenia.
Nagrodą mogą być również wyjazdy krajowe jak i zagraniczne do wybranych miejsc. Spływy kajakowe, Off Road i wiele innych.
Jeżeli szukasz pomysłów zgłoś się do nas! Kontakt: konkursy@bnpparibasgsc.pl
Jakie warunki musi spełniać Konkurs?
- Aby akcja była Konkursem należy pamiętać, by spełniała następujące warunki:
- Wymagana jest rywalizacja pomiędzy Uczestnikami
- Nagradzana jest grupa Uczestników z uwzględnieniem co najmniej jednego przegranego (konkursy rygorystycznie wymagają przyznania jednej nagrody głównej i kilku nagród dodatkowych lub limitu przyznawanych nagród - nie można nagradzać każdego Uczestnika. W przypadku nagradzania każdego Uczestnika proponujemy Program Lojalnościowy – …… dodać zakładkę www programu)
Rodzaje nagradzania:
- Wielu wygranych i wiele nagród (ilość nagród, które można przyznać w konkursie jest zawsze z góry określona)
- Możliwość ograniczenia laureatów po:
- Maksymalnej ilości nagród lub Laureatów
- Nagrody za 1, 2 i 3 miejsce
UWAGA! Laureat nie płaci Podatku
Opodatkowanie stawką 10% podatku- z opcją potrącenia podatku od wygranej nagrody lub przyznania dodatkowej nagrody dla Laureata na pokrycie podatku pokrywanego przez Zlecającego Akcję Marketingową.
Elastyczny okres trwania i rozliczenie?
- Konkursy najczęściej prowadzimy na np.:
- 1 miesiąc – rozliczenie po miesiącu, np. do 15 dnia miesiąca następującego po zakończeniu Konkursu
- 3 miesiące – rozliczenie po każdym miesiącu lub po 3 miesiącach
- 1 rok – rozliczenie co miesiąc
- lub inny dowolny okres zaproponowany przez Klienta
Wystawiamy PIT-11
- Masz pytania? napisz do nas: konkursy@bnpparibasgsc.pl Czekamy na Twój kontakt.