Konkursy

Wygrać konkurs lubi każdy, bo kto nie lubi czuć się najlepszym? Jeżeli celem jest nagrodzenie szczególnie wyróżniających się swoim zaangażowaniem i dobrą pracą Pracowników, a być może zmotywowanie ich super nagrodą do jeszcze lepszych wyników, to ta forma Akcji Marketingowej będzie najlepsza. Pomoże zwiększyć zyski, pozbyć się lub osłabić konkurencję, zintegrować zespół i poprawić swój wizerunek jako pracodawcy. Połowa sukcesu to wybór odpowiedniej nagrody. Jesteśmy po to, aby pomóc osiągnąć zamierzony cel.

Nagrody cieszące się największym wzięciem.

  • Posiadamy szeroki wachlarz standardowych i niestandardowych nagród. Najbardziej popularne i cieszące się dużym uznaniem to:
    • bony Sodexo,
    • kody Euronet,
    • vouchery elektroniczne np. Allegro
    • kody BLIK

Istnieje możliwość skorzystania z Katalogu Nagród (zintegrowanego z Platformą Akcji Marketingowych (-więcej informacji pod adresem www….. ) z gromadzeniem punktów wymienianych na nagrody lub przeprowadzimy wybór dostawcy preferowanych nagród. Katalog Nagród oferuje wybór spośród 350 nagród oraz 100 voucherów różnego przeznaczenia.

Nagrodą mogą być również wyjazdy krajowe jak i zagraniczne do wybranych miejsc. Spływy kajakowe, Off Road i wiele innych. Jeżeli szukasz pomysłów zgłoś się do nas! Kontakt: konkursy@bnpparibasgsc.pl

Jakie warunki musi spełniać Konkurs?

  • Aby akcja była Konkursem należy pamiętać, by spełniała następujące warunki:
    • Wymagana jest rywalizacja pomiędzy Uczestnikami
    • Nagradzana jest grupa Uczestników z uwzględnieniem co najmniej jednego przegranego (konkursy rygorystycznie wymagają przyznania jednej nagrody głównej i kilku nagród dodatkowych lub limitu przyznawanych nagród - nie można nagradzać każdego Uczestnika. W przypadku nagradzania każdego Uczestnika proponujemy Program Lojalnościowy – …… dodać zakładkę www programu)


Rodzaje nagradzania:

  • Wielu wygranych i wiele nagród (ilość nagród, które można przyznać w konkursie jest zawsze z góry określona)
  • Możliwość ograniczenia laureatów po:
    • Maksymalnej ilości nagród lub Laureatów
    • Nagrody za 1, 2 i 3 miejsce


UWAGA! Laureat nie płaci Podatku

Opodatkowanie stawką 10% podatku- z opcją potrącenia podatku od wygranej nagrody lub przyznania dodatkowej nagrody dla Laureata na pokrycie podatku pokrywanego przez Zlecającego Akcję Marketingową.


Elastyczny okres trwania i rozliczenie?

  • Konkursy najczęściej prowadzimy na np.:
    • 1 miesiąc – rozliczenie po miesiącu, np. do 15 dnia miesiąca następującego po zakończeniu Konkursu
    • 3 miesiące – rozliczenie po każdym miesiącu lub po 3 miesiącach
    • 1 rok – rozliczenie co miesiąc
    • lub inny dowolny okres zaproponowany przez Klienta


Wystawiamy PIT-11