Wynajem
|
Menu
Wynajem
Nasza oferta
Chcę się dowiedzieć więcej
Mam problem z urządzeniem
Wynajem
Nasza oferta
Mam problem z urządzeniem
Zgłoś szkodę
Zgłoś kradzież
Zgłoś awarię
Kontakt
Reklamacje
Infolinia
Odstąpienia
Chce się dowiedzieć więcej-FAQ
|
Usługi Marketingowe
Programy lojalnościowe
Konkursy
Promocje
Loterie
Platforma Akcji Marketingowych
Korporacyjne
RODO
Komunikaty
Noty Prawne
O nas
O nas
O nas
Kariera
Kontakt
Formularz reklamacyjny
Dane Zgłaszającego
Imię:  
*
Nazwisko:  
*
Adres email:
Numer kontaktowy:
Adres korespondencyjny
Ulica oraz numer domu/mieszkania:  
*
Kod pocztowy:  
*
 
-
 
Miasto:  
*
Szczegóły zgłoszenia
Wybierz rodzaj numeru urządzenia:  
*
Numer IMEI:
Numer Seryjny:
Nr IMEI  
**
**  - Dla urządzeń, w których jest możliwość użycia karty SIM
Nr Seryjny  
**
**  - Dla urządzeń, w których nie ma możliwości użycia karty SIM
Numer umowy najmu:  
*
 
-
 
Opis problemu, przyczyna złożenia reklamacji:  
*
Preforowany forma odpowiedzi na reklamację:  
*
...
Drogą listowną
Drogą email
 „Wyrażam zgodę na otrzymywanie korespondencji dotyczącej przedmiotowej reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres podany w niniejszym zgłoszeniu.”
*
 „Oświadczam, że podane przez mnie dane w formularzu odpowiadają prawdzie. Jestem świadomy/a odpowiedzialności karnej grożącej za udzielenie nieprawdziwych danych lub zatajenie okoliczności istotnych dla sprawy."
*
 „Oświadczam, iż zapoznałem się z Polityką Prywatności BNP Paribas GSC S.A.”. Aktualna treść Polityki Prywatności jest dostępna tutaj:
Klauzula obowiazku informacyjnego KLIENCI NAJEM.pdf
.”
*  - to pole jest obowiązkowe
Na Państwa reklamację odpowiemy niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.